Китайські вантажівки традиційно відрізнялися високою міцністю рами, оскільки спочатку призначалися для робіт з «перевантаженням», чому сприяли і їх збільшені кузови. Так і на самоскидах Донгфенг, на відміну від деяких інших популярних марок, рами влаштовані за принципом «лонжерон в лонжероні», рівні по перетину по всій довжині. Висота лонжеронів 310 мм, ширина полиць 80 мм, товщина зовнішнього і внутрішнього профілю 7,5 мм. Причому внутрішні вставки застосовуються не фрагментарно на місцях кріплень кузовів, а повністю по всій довжині, доходячи майже до кронштейнів передніх ресор і назад до крайньої траверси. Ціною такого посилення рами є збільшена вага шасі, 9500 кг у тривісній і 11500 кг у чотиривісній моделі.

На моделях DFH 3330 і DFH 3440 спереду під бампером і за задніми колесами встановлені потужні противідкатні бруси, а також перфорований сталевий захист радіатора. Те, що нове покоління самоскидів замислювалося виробником ще міцніше колишнього, видно по застосуванню на задньому балансирному візку чотирьох драбин для кожної ресори замість двох. Це не дозволяє їм витягуватися і слабшати в процесі експлуатації.

Китайські самоскиди Dongfeng різних поколінь завжди відрізнялися своєю висотою. Так і в розглянутих моделях верх рами знаходиться на висоті 1200 мм від землі. Причиною цього є дуже потужна вісь балансирної підвіски і товсті багатолистові ресори (8 листів на передніх і 11 листів на задніх ресорах).

Посилення ходової торкнулося і мостів китайських вантажівок. На самоскидах застосовуються 9-ти тонні передні і 16-ти тонні задні вісі з міцними литими балками, посиленими підшипниками і маточинами, що дає можливість застосування цієї техніки і в майнінгу.

І на самоскидах, і на сідельних тягачах Dongfeng Trucks встановлюються барабанні механізми з електронно-пневматичним приводом, системою ABS, трикулачними колодками, з автоматичним регулюванням проміжків. Використання ведучих мостів Dana Axles дозволило розмістити енергоакумулятори гальмових камер на задніх провідних мостах високо в лонжеронах рами, що зменшило вірогідність їх пошкодження і забруднення під час пробуксування.

Китайські вантажівки також відрізняються потужними гідропідсилювачами керма і відносно невеликими радіусами повороту. На навантаженій машині, в піску або на ходу, кермо крутиться зовсім без зусиль і без підгазовування.

Згідно зі специфікацією, самоскиди Dongfeng поставляються в шинах розміром 12,00R 20 або 315 / 80R 22,5 відомого китайського концерну Aeolus Tyre Co, більше 40 років спеціалізується саме на виробництві вантажних шин за ліцензією італійської компанії Pirelli. Як опція, для збільшення кліренсу, можливо і застосування ошиновки 13,00R 24. Причому з огляду на можливість застосування даної техніки в майнінг, шини можуть бути і з кар’єрним малюнком протектора – великими шашками.