Модель: Самоскид DFH 3330A80 (Євро-5)
Колісна формула: 6х4
Допустима повна маса (GVW): 35,8 т
Двигун: Cummins ISL 340.50, потужністю 340/245 к.с./кВт
КПП: FAST 12-ступенева
Об’єм кузова: 20 м³
Колір кабіни: білий (або під замовлення)
Гарантія: 24 місяця без обмеження пробігу
Колісна формула | 6х4 |
Споряджена маса автомобіля | 15 000 кг |
Повна маса автомобіля | 35 800 кг |
Вантажопідйомність | 20 800 кг |
Направлення розвантаження | назад |
Бак | 400 л |
Об’єм платформи | 20 м3 |
Кут підйому платформи | 50 град |
Система вентиляції кабіни | примусове включення |
Кут заїзда/з’їзда | 30/30 |
Кліренс | 340 мм |
Мінімальний радіус повертання | 8 м |
Об’єм платформи | 20 м3 |
Довжина | 5600 мм |
Ширина | 2350 мм |
Висота | 1500 мм |
Товщина листів днища | 8 мм |
Товщина листів бортів | 6 мм |
Підігрів від вихлопних газів | дно и борта кузова |
Довжина | 8450 мм |
Ширина | 2500 мм |
Висота | 3550 мм |
База | 3800+1450 мм |
Колія колес 1-й/2-й/3-й вісей | 2045/1860/1860 мм |
Колір кабіни | білий |
Суцільнометалева, утеплена, двохмісна, зі спальним місцем, пневмосидіння водія
Модель двигуна | Cummins, ISL 340 50 |
Тип | чотирьохтактний дизель з турбонаддувом |
Кількість та розташування циліндрів | 6, рядне |
Потужність двигуна | 340/245/2100 кс/кВт/об-хвилину |
Крутний момент | 1482Нм/1400 об-хвилину |
Об’єм | 8.9 л |
Ступінь стискання | 16.6 |
Середній розхід палива | 32 л/100 км |
Система живлення | впорскування палива під тиском |
Система охолодження | рідинна |
Відповідність екологічним стандартам | Евро V |
Тип | з гідропідсилювачем, «гвинт-шарикова гайка-рейка-сектор» |
Марка | FAST 12JS180T |
Тип | механічна, 12 – ступенева |
Кількість передач | 12 вперед / 2 назад |
Передаточне число головної передачі | 5,92 |
Робоча | Двухконтурна пневматична з розділенням по переднім і заднім колесам, з АБС (WABCO), барабанні гальмівні механізми всіх колес |
Допоміжна | Моторне гальмо-уповільнювач |
Стояночна | З приводом від пружинних енергоакумуляторів |
Марка | SACHS, F430 |
Тип | Сухе, однодискове |
Перша вісь | Залежна, на 2-х напівеліптичних ресорах, з гідравличними телескопічними амортизаторами, зі стабілізатором поперечної стійкості |
Друга, третя вісі | Залежна, балансирна на 2-х напівеліптичних ресорах |
Розмірність | 12.00 R20, 315/80R22.5 |
Гарантія на автомобіль та надбудову | 24 місяця без обмеження пробігу |
Сервіс | на уповноважених станціях згідно сервісної книжки або виїзні бригади по всій території України |
У конструкції ходової частини використовуються мости всесвітньо відомого виробника Dana, міжколісні і міжосьовий диференціали мають механізми блокування, підвіска має традиційну, просту в обслуговуванні, конструкцію – багатолистові ресори з стабілізаторами поперечної стійкості і гідравлічними амортизаторами.
Двигун Dongfeng Сummins потужністю 340 к.с. відповідає екологічним стандартам Євро-5, оснащений системою безпосереднього вприскування палива Common Rail, працює в парі з синхронізованою 12-ти ступінчастою коробкою передач Fast Gear і забезпечує плавність ходу і чіткість перемикання передач при будь-якому завантаженні.
Кабіна самоскида Dongfeng KC простора і має відмінну оглядовістю. Комплект дзеркал заднього виду і широке вітрове скло дозволяють водієві завжди контролювати ситуацію. Всі елементи інтер’єру виконані з урахуванням ергономіки, у всіх комплектаціях є такі опції комфорту, як магнітола з USB і кондиціонер.
Трьохосні самоскиди є одними з найпопулярніших представників модельного ряду DONGFENG. Широко використовуються для перевезення сипучих вантажів у будівництві, в комунальному господарстві, а також у гірничодобувній промисловості.
Завдяки своїй надійності, доступному сервісному обслуговуванню та одним з найнижчих експлуатаційних витрат у своєму класі, вони забезпечують високу продуктивність та довготривалість експлуатації.
Ви можете надіслати нам запит на замовлення продукції або отримання розгорнутої інформації по будь-якому продукту,
що поставляється компанією DONGFENG. У найкоротші терміни наші менеджери зв'яжуться з Вами.
Надана контактна інформація є конфіденційною.
Та ми одразу вам передзвонимо